Something To Remember

Life itself is not perfect...so here I am to tell you my thought

Friday, October 05, 2007

Dan aku mahu terus beremosi...

Harijadi adalah tambahan angka..... genap dan ganjil bersilih ganti
Tahun ini adalah tahun genap...

SMS dari telefon bimbit datang bertubi-tubi, apa yang lebih manis dari ingatan? Ingatan tidak pernah kenal jarak berbatu-batu...

Terima kasih kalian....bahawa malam ini aku tahu aku tidak seorang

Moga kelahiran aku ini membawa makna bukan untuk aku seorang, tapi mereka yang berada di sekeliling ku. Aku tak bercita mahu sampai ke bulan tapi cukup punyai satu kehidupan yang bermakna.

Terima kasih Tuhan, memberi aku peluang untuk merasa gelak ketawa dan tanggisan air mata. Kerana emosi lah yang menjadikan kita manusia

Dan aku mahu terus beremosi.....

aaaaaa
Ayu
6th Oct 2007
Starbuck, Bandar Utama

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home